Fotky

24.05.2011 14:34

Ni-MH akumulator s neznamou kapacitou - pozrite sa blizsie 

 

krystaly NaOH s Na2CO3

moja macka :D

fazuľa klíči

 

borisove kurčata :D

peekna

pozorovanie prvokov pod mikroskopom

morča

co mame v triede- pozrite sa blizsie

rozrezany magnetron

skusal som previnut motor z mikrovlnky, no neverili by ste kolko tam je toho drotu, tenkeho jak vlas, malu cast sa mi podarilo namotat na trubku od toaletaku ale potom jak sa mi to utrhlo tak som sa na to vysral a zacal som to odmotavat. A odmotaval som to celu hodinu, este dobre ze to islo samo, keby ne tak by som asi osalel

nakoniec sa mi podarilo navinut asi 500z asi 0,3mm drotom, chcel som vyskusat vyrobit elektriku, tym ze vsetko dam na povodne miesto a budem tocit magnetom, no dopadlo to tak ze som musel tocit dost rychlo aby som vyrobil co len 3V ale prud bol 50mA, ale potom ako sa zlomil ten debilny kolik v strede som to zahodil.

co to? co to? som milionar? ne! spam je to! :D

veelky tyristor, bude z toho coilgun