Regulovaný stabilizovaný zdroj s elektronickou poistkou (obmedzovacou)

28.08.2011 19:16

V jednej knihe (uz si nepamätám názov) som našiel jednoduché zapojenie regulovaného zdroja. Autor ho tam veľmi vychvaľoval. Tak výroba začala výrobou DPS. obkreslil som obraz plošáku tak ako som ho videl v knihe. Vyleptaný bol za 15minút a to som ho nezohrieval, za to moze moj kvalitný leptací roztok. Kedže sa mi zlomil aj posledný vrták 0,8mm - musel som zobrať malý klinček s priemerom 0,8mm odštipnúť mu hlavu, zohriať do oranžova ,rýchlo schladiť vo vode a týmto spôsobom ho zakaliť , ale pripomeniem - vŕtalo sa s nim dobre. Našiel som si starú dosť veľkú krabicu od PC zdroja, a začal som prišróbovavať trafo 18Vac, chladič s tranzistorom KU606 a nakoniec plošák. 

schéma

plošák kreslený fixou

pekne...

ktože uhádne čo sa skrýva na obrázku? 

 

....ano musel som si vyrobiť šrubky lebo mi došli, a tak som začal vyrezávať závity na pomedený železný drôt - výsledok? na jednotku!

 

a tu to vidíte

vnútorné rozmiestnenie...

starý ale praktický vypínač

a už to ide =D ,žiarovka je na 24V 10W preto svieti pomerne slabo - ja tam momentálne mám 15V

tu je originál

a DPS

pre väčší obrázok kliknite pravým tlačitkom na obrázok a potom zobraziť na novej karte..